Het eerste contact met een bedrijf gebeurt vaak telefonisch. We kunnen dan ook zeggen dat de telefoon een visitekaartje is van uw bedrijf. Maar wat als een klant slechts na lange tijd iemand aan de lijn krijgt of misschien wel helemaal niet wordt geholpen? Wat als de medewerker aan de lijn gedemotiveerd is en dit ook laat blijken? Een gespecialiseerde training is helemaal geen overbodige luxe!
Deelnemers leren de meest voorkomende telefoongesprekken op een krachtige en klantvriendelijke manier te voeren, met als doel potentiële en huidige klanten en zakenrelaties een positieve indruk te geven van de organisatie.
De training is zeer praktisch opgezet. We werken vooral met verschillende soorten telefoongesprekken die bovendien worden opgenomen, zodat directe en accurate feedback mogelijk is. De deelnemers kunnen na afloop goed klantvriendelijk telefoneren. Dit houdt onder andere in dat ze na afloop in staat zijn een klant telefonisch goed te woord te staan, goede informatie kunnen inzamelen, een klant goed doorverbinden maar ook lastige gesprekken kunnen voeren, zoals klachtenbehandeling.
Alle medewerkers met interne en externe telefonische contacten.